Jak kupować?

Zamówienie możesz złożyć na trzy sposoby:

  • korzystając z naszego sklepu internetowego (z rejestracją lub bez rejestracji w sklepie)

  • dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta na numer:

    730 812 212
    (kliknij, aby się połączyć)

  • wysyłając zamówienie na nasz adres e-mail:

    poczta@SklepKosztorysanta.pl

UWAGA:

Tylko zamówienie w sklepie internetowym umożliwia płatność za pośrednictwem PayU oraz wybór płatności w ratach.

Dokładny opis składania zamówienia za pomocą sklepu internetowego znajdziesz poniżej.

Krok 1 - Wybór produktów

  • Przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt.
  • Przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat.
  • Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni.
  • Po znalezieniu interesującego Cię produktu, dodaj go do koszyka.
  • Jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.

 

Krok 2 - Zawartość koszyka

  • W koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości.
  • Zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie.
  • Klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka.
  • Wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności.
  • Jeżeli posiadasz kupon rabatowy, to wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę.
  • Potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.

 

Krok 3 - Składanie zamówienia

  • Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, to podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się".
  • Jeżeli nie posiadasz konta, to wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie". Pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
    • podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
    • brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
    • możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
  • Wprowadź swoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe.
  • Jeśli chcesz wysłać zamówione towary na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane.
  • Ewentualne dodatkowe informacje do realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi".
  • Po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji.
  • Kliknięcie na przycisk "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu.
  • Odbierz wiadomość e-mail potwierdzającą złożenie zamówienia.

Pamiętaj, że tylko zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl