

Procedura reklamacyjna oraz warunki zwrotu towaru zostały opisane w punkcie D i C Regulaminu Sklepu. Ich brzmienie jest następujące:
D. Zwroty towarów
- Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty odebrania towaru i niezwłocznie - jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy - zwrócić zakupiony towar. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
- Nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi dokonane przez niego płatności obejmujące cenę towaru oraz koszty wysyłki towaru do odbiorcy.
- Jeżeli przy składaniu zamówienia Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w Sklepie, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (tj. kosztów przekraczających koszty najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia).
- Klient płaci za odesłanie towaru do Sprzedawcy. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Formularz zawierający wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrocie towaru jest dostępny do pobrania na stronie internetowej Sklepu, wysyłany jest do Klienta pocztą elektroniczną na adres wskazany przez Klienta, a także dołączany do przesyłki z zamówieniem wysyłanej do Klienta.
- Wysyłając towar do Sprzedawcy należy zapewnić, aby nie nastąpiło jego uszkodzenie podczas transportu, gdyż wysyłka towaru w tym trybie następuje na ryzyko i koszt Klienta.
- Prawo do zwrotu towaru, o którym mowa w poprzednich punktach obowiązuje tylko w stosunku do towarów zakupywanych przez Klientów będących Konsumentami w rozumieniu ustawy, o której mowa w pkt. 1 niniejszego paragrafu.
E. Procedura reklamacyjna
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć sprzedawane towary bez wad.
- Sprzedawca udziela gwarancji na nośnik, na którym dostarczany jest program. W przypadku uszkodzenia nośnika podczas transportu należy w pierwszej kolejności skontaktować się ze Sprzedawcą wysyłając na adres poczta@dlakosztorysanta.pl list zawierający:
- opis towaru (nazwa programu, wersja, itp.),
- numer faktury zakupu stanowiącej podstawę reklamacji,
- dane do kontaktu (imię i nazwisko, adres e-mail oraz telefon),
- opis nośnika, który uległ uszkodzeniu.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, to przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do składającego reklamację o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Sprzedawca po otrzymaniu reklamacji przekaże instrukcje w sprawie dalszego postępowania.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie nie przekraczającym 14 dni roboczych od dnia ich otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Klienta adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
- W przypadku uznania reklamacji nośnik zostanie wymieniony na nowy i ponownie dostarczony Klientowi na koszt Sprzedawcy.
- Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do tego trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się na stronie UOKiK w zakładce dotyczącej rozstrzygania sporów konsumenckich.