AKTUALIZACJA PROGRAMU NORMA

Jak zaktualizować program Norma?

Jeśli masz już program Norma i chcesz dokonać aktualizacji do najnowszej wersji lub wymiany, to obejrzyj poniższe wideo. Wyjaśniam w nim, w jaki sposób można to zrobić.

AKTUALNE PROMOCJE

Sprawdź najnowsze promocje!

CZAS NA WIĘCEJ - Promocja na przejścia
CZAS NA WIĘCEJ - Promocja na przejście z Normy PRO na EXPERT

OFERTA DLA CIEBIE

Chcesz otrzymać najlepszą ofertę aktualizacji Normy?

Zadzwoń do mnie na numer:

730 812 212

albo wypełnij poniższy formularz

Po wypełnieniu formularza wyślę Ci maila z najlepszą ofertą na aktualizację programu Norma.

Jaki program chcesz zaktualizować?

12 + 4 =

Podanie swoich danych w formularzu powyżej stanowi wyłącznie zgodę na otrzymanie oferty na aktualizację programu Norma i kontakt w tej sprawie. Nie będą do Ciebie wysyłane żadne inne maile ani newsletter, chyba że wyrazisz na to odrębną zgodę. Zgodę taką możesz później wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Więcej informacji znajdziesz w regulaminie serwisu oraz w polityce prywatności.

AKTUALNE CENY AKTUALIZACJI

Jakie są ceny poszczególnych aktualizacji?

Wybierz program, który chcesz zaktualizować:

Norma EXPERT

890 zł – 2780 zł

Norma STANDARD
690 zł – 2190 zł
Norma EXPERT - Przejście z programu Norma PRO
1880 zł – 3790 zł

(wymiana Normy PRO na Normę EXPERT)
Norma STANDARD - Przejście z programu Norma PRO
1990 zł – 2900 zł

(wymiana Normy PRO na Normę STANDARD)

PORADNIK KOSZTORYSANTA

Co warto wiedzieć przed zakupem aktualizacji?

Jak zaktualizować Normę PRO?

Jak zaktualizować Normę PRO?

Stało się. Norma PRO została z dniem 31 grudnia 2022 roku nieodwołalnie wycofana ze sprzedaży. Po ponad 20 latach pożegnaliśmy najpopularniejszy do tej pory program do kosztorysowania w Polsce. Co mają zrobić wszystkie osoby, firmy i instytucje, które używają programu? Czy można go jeszcze w jakiś sposób zaktualizować?

Jak bez bólu pożegnać Normę PRO?

Jak przesiąść się z Normy PRO na EXPERT?

Czas płynie… Nieubłaganie zbliżamy się do momentu, w którym będzie trzeba w końcu zostawić Normę PRO i wykonać pierwszy kosztorys w Normie EXPERT. Żal ściska serce… To taki sam żal, który czuje ktoś, kto w starej stodole widzi swojego Fiata 126p, którym potrafił kiedyś śmignąć przez pół Polski. I zaraz potem wsiada do swej nowej Tesli…

PROCEDURA ZAKUPU AKTUALIZACJI

Jak przebiega zakup i dostawa aktualizacji?

01

Decyzja i zakup

Po podjęciu decyzji realizujesz zakup aktualizacji w sklepie lub dzwonisz do mnie z zamówieniem. Podajesz numer wersji.

02

Program i kody

Otrzymujesz mailem link do instalatora nowej wersji programu, kody do aktualizacji klucza sprzętowego i fakturę.

03

Aktualizacja

Masz zapewnione bezpłatne wsparcie telefoniczne podczas procesu aktualizacji.

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Jakie pytania najczęściej zadają mi klienci?

Czy przy aktualizacji następuje wymiana klucza sprzętowego?

Zwykle nie jest to zwykle konieczne. Jeśli jednak klucz jest starego typu (co można poznać po braku napisu „Cipher” na obudowie) lub zniszczony, to trzeba go wymienić na nowy. Wymiana klucza jest dodatkowo płatna. Jest to w tej chwili kwota 150 zł + VAT. Zamiast dokonywać wymiany klucza sprzętowego możesz też poprosić o wydanie klucza programowego. Klucz taki wydawany jest bezpłatnie po zwrocie uszkodzonego klucza sprzętowego.

Czy do aktualizacji potrzebny jest numer seryjny programu?

Jeśli aktualizowany program jest już zainstalowany i chcesz dokonać jego aktualizacji na tym samym komputerze, to numer seryjny nie jest potrzebny. Jeśli chcesz natomiast zainstalować nową wersję programu na nowym komputerze, to zawczasu przygotuj numer seryjny programu. Jest to numer składający się z dwóch części: numeru licencji (tylko cyfry, numer licencji drukuje się w stopce kosztorysu) myślnika i kodu instalacyjnego (litery i cyfry). Bez numeru seryjnego nie zainstalujesz aktualizacji na nowym komputerze.

Jak przebiega aktualizacja klucza sprzętowego?

W uproszczeniu, aktualizacja klucza sprzętowego polega na wpisaniu w odpowiednim oknie programu numeru pakietu, kodu PIN i kilku innych informacji o programie i o użytkowniku. Numer pakietu i kod PIN dostarczane są w pakiecie aktualizacyjnym (może ich być w jednym pakiecie kilka). Aktualizacja odbywa się online. Po wpisaniu tych danych program kontaktuje się z serwerem aktualizacji, aby potwierdzić podane numery i zapisuje dane na kluczu. Trwa to kilka sekund. Po aktualizacji klucza można już używać programu w nowej wersji. Dokładną instrukcję aktualizacji otrzymasz w mailu z kodami aktualizacyjnymi.

Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Jeśli aktualizacja nie wymaga wymiany klucza sprzętowego, to może być zrealizowana online. Odbywa się to zwykle w trakcie jednego dnia roboczego. W przypadku, gdy zamówienie zostało złożone i opłacone w trakcie dnia, najpóźniej do godz. 13:00, to link do pobrania nowego programu, kody aktualizacyjne i faktura VAT są wysyłane mailem jeszcze w tym samym dniu. W sytuacji, jeśli aktualizacja obejmuje wymianę klucza sprzętowego, to jest on wysyłany następnego dnia roboczego przesyłką kurierską.

Jak odbywa się wymiana klucza sprzętowego?

Nowy klucz sprzętowy jest dostarczany kurierem. Przed dostawą poproszę Cię, abyś przygotował stary klucz sprzętowy do zwrotu i umieścił go w odpowiedniej kopercie. Przekazując Ci nowy klucz kurier zabierze przesyłkę zwrotną ze starym kluczem.

Czy przy wymianie programu tracę możliwość pracy na starej wersji?

Jeśli taka wymiana wersji nie wymaga wymiany klucza sprzętowego, to możesz używać obu wersji programu. Jeśli na przykład używałeś Normy PRO i zakupiłeś wymianę na EXPERT bez wymiany klucza, to oba te programy będziesz mógł uruchamiać wykorzystując ten sam klucz. W przypadku wymiany klucza na nowy obu programów będziesz mógł używać tylko wtedy, gdy będą one w tej samej, najbardziej aktualnej wersji. Dzieje się tak dlatego, iż na kluczu sprzętowym może być zaprogramowana wyłącznie najnowsza, dostępna wersja danego programu.

Czy jeśli zgubiłem klucz sprzętowy, to mogę dokonać aktualizacji i otrzymać nowy klucz?

Niestety, nie jest to możliwe. Żadna aktualizacja ani wymiana wersji nie obejmuje dostarczenia nowego klucza sprzętowego. W pakietach tych dostarczane są wyłącznie kody aktualizacyjne. Jeśli zgubisz klucz sprzętowy, to konieczne jest zakupienie pierwszego lub kolejnego stanowiska programu.

Czy pakiet aktualizacyjny obejmuje nowe katalogi normatywne, których nie posiadam?

Tak, jak najbardziej. Aktualizacja programów Norma obejmuje nie tylko dostarczenie samego programu w nowej wersji (nowa funkcjonalność i poprawki błędów) ale też dostarczenie nowych katalogów normatywnych oraz ich poprawek.

KORZYŚCI PRZY ZAKUPIE

Dlaczego warto kupić u mnie?

Marek Mistarz

  • Mam wieloletnie doświadczenie w branży kosztorysowej
  • Zapewniam profesjonalne doradztwo przy zakupie
  • Gwarantuję najlepsze warunki zakupu
  • Prowadzę kursy i szkolenia dla kosztorysantów
  • Jestem autoryzowanym dystrybutorem firmy Athenasoft
Autoryzowany dystrybutor firmy Athenasoft

Lat doświadczeń

Zadowolonych klientów

Przeszkolonych osób

MINISTERSTWO
ZETO
LASY PAŃSTWOWE
PKP
BIOTON
FADBET